012 Дошкільна освіта
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми 012 Дошкільна освіта освіта
- Визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі
013 Початкова освітаа
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми 013 Початкова освіта
- Визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі
Результати опитувань
012 Дошкільна освіта
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності 2024 н.р.
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта 2024 н.р.
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі за освітньо- професійною програмою Дошкільна освіта 2024 н.р.
- Щодо визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта 2024 н.р.
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності 2025 н.р.
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта 2025 н.р.
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта 2025 н.р.
- Щодо визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу за освітньо-професійною програмою Дошкільна освіта 2025 н.р.
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми здобувачів та випускників 2023 року
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми здобувачів освіти 2024 року
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми випускників 2025 року
013 Початкова освіта
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності 2024 н.р.
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання за освітньо-професійною програмою Початкова освіта 2024 н.р.
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі за освітньо- професійною програмою Початкова освіта 2024 н.р.
- Щодо визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу за освітньо-професійною програмою Початкова освіта 2024 н.р.
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності 2025 н.р.
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання за освітньо-професійною програмою Початкова освіта 2025 н.р.
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі за освітньо-професійною програмою Початкова освіта 2025 н.р.
- Щодо визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу за освітньо-професійною програмою Початкова освіта 2025 н.р.
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми здобувачів та випускників 2023 року
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми здобувачів освіти 2024 року
- Оцінювання якості реалізації освітньо-професійної програми випускників 2025 року
231 Соціальна робота
- Щодо заходів з популяризації академічної доброчесності
- Щодо рівня задоволеності методами навчання та викладання за освітньо-професійною програмою Соціальна робота
- Щодо забезпечення інформаційної та технічної підтримки здобувачів освіти в закладі за освітньо- професійною програмою Соціальна робота
- Щодо визначення рівня об'єктивності, прозорості оцінювання, що здійснюються в межах освітнього процесу за освітньо-професійною програмою Соціальна робота
- Опитувальник здобувачів та випускників 2023 року
- Опитувальник здобувачів освіти 2024 року