Відкритий виховний захід з англійської мови у Дубенському НВК «ЗНЗ-ДНЗ»

9 листопада 2017 року учні 2-В класу Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ», керівники пробної педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» О.А.Зінченко та А.В.Кочубей, керівники від бази практики О.Д.Шавловська, Л.П.Забейда та завідувач навчально-виробничої практики коледжу Н.П.Шевчук мали можливість переглянути театралізовану виставу у виконанні студентів ІІІ курсу, групи А.

engtale17 1 engtale17 3

До уваги глядачів студенти запропонували уривки з трьох казок: «Червона Шапочка», «Три поросятка», «Рукавичка». Студенти продемонстрували не лише знання англійської мови, а й акторські здібності. Учні емоційно зустрічали героїв казок.

engtale17 5 engtale17 6

Студенти зуміли залучити школярів до активної співпраці. Хочеться додати, що даний захід є фінальним заходом в рамках цьогорічної пробної практики. Можна сміливо стверджувати, що студенти-третьокурсники гідно завершили практику з додаткової кваліфікації.

engtale17 4

 

О.А.Зінченко, керівник практики

з додаткової кваліфікації

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» (англійська мова)

        26 жовтня 2017 року на базі Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» було проведено відкритий урок англійської мови згідно плану роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело».

           Керівник практики від коледжу Зінченко О.А., вчитель англійської мови базової установи Шавловська О.Д., завідувач навчально-виробничої практики коледжу Шевчук Н.П. та студенти ІІІ курсу, групи А спостерігали урок англійської мови у 2-В класі (тема уроку «NowICan», студентка-практикантка Н.Чмирук).

pr egn 3 pr egn 1

Студентка продемонструвала вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетентності та знань основ теорії методики, педагогіки та психології. Керуючись дидактичними та методичними принципами навчання, адаптуючи завдання до рівня мовної підготовки учнів, студентка залучила до співпраці всіх учнів.  

Так, Чмирук Н. на уроці використала різні форми роботи. З перших хвилин уроку Наталія ввела учнів в іншомовну атмосферу, зуміла зацікавити їх. Методично виправданим було неодноразове застосування ТЗН. Студентка-практикантка, врахувавши вікові особливості учнів, запросила на урок казкових героїв. На уроці переважали рецептивні, репродуктивні, умовно-комунікативні та некомунікативні вправи. Мовний матеріал, що відповідав віковим особливостям учнів, елементи інновацій, невимушена атмосфера, яскрава наочність сприяли досягненню поставленої мети.

Після уроку було проведено аналіз, у якому взяли участь як студенти, так і керівники практики. Адже всім відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, який є запорукою високого професіоналізму.

День відкритої практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями»

18.10.2017р. під час проходження педагогічної практики з додаткової кваліфікації «Організатор роботи з учнівськими об’єднаннями» студентами 3-Б курсу під керівництвом Багнюк К.Р. відповідно до плану роботи навчально-практичного Центру «Лабораторія професійного становлення» інтегрованої програми ПППС «Джерело» на базі СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 проведено спортивний квест «У пошуках найціннішого скарбу — здоров’я» для учнів 2-4 класів. Мета даного заходу: пропаганда здорового способу життя та масове залучення школярів до занять з різних видів спорту.

qw 09   qw 02

Квест сміливих, спритних та спортивних проходив на території школи. Свято урочисто відкрила заступник директора з виховної роботи СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 Мельник О.О. Цікавим було представлення команд квесту, за результатами якого учасники отримали індивідуальні карти для пошуку скарбу. Також сценарій свята передбачав виконання спортивно-розвивальних завдань різного змісту, які необхідно було розв’язати, перебуваючи на станціях: «Інкогніто», «Майстерня спорту», «Криве дзеркало», «Олімпійський круг», «Зрозумій капітана», «Секретна ракетка», «Цілюща абетка». Проте на шляху команд зустрічалися непрохані гості — «мікроби», які мали намір завадити учасникам гри подолати перешкоди і першими заволодіти найдорожчим скарбом — здоров’ям.

qw 03   qw 07
 qw 06  qw 08

Особливе місце у програмі свята відведено музичним руханкам, учасниками яких стали молодші школярі та гості свята.

qw 12   qw 14

Спортивний квест завершився врученням грамот та солодких призів учасникам команд.

 qw 11 qw 17

Слова вдячності керівникам практики від коледжу, базової установи та студентам 3-Б курсу за креативність та нетрадиційність проведення спортивного квесту вислови завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., вчителі початкових класів СЗНЗ І-ІІІ ст. №5 та батьки молодших школярів.

 

Qwest

Дні відкритої практики з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» 2017

Згідно з планом роботи центру інтеркультурності інтегрованої програми професійно-практичної підготовки студентів «Джерело» в Дубенському коледжі РДГУ розпочались Дні відкритої практики студентів 3 курсу,групи А з додаткової кваліфікації «Вчитель іноземної мови в початкових класах» на базі Дубенської гімназії №2. Показовий урок з німецької мови на тему „InwelchemStock”, який провела студентка-практикантка Білецька М.А. 12.10.2017р. , відвідали завідувач з навчально-виробничої практики Шевчук Н.П., керівник практики від коледжу Пелагій Т.Я., керівник від бази практики Киричук М.Л. Студентка продемонструвала хороші вміння здійснювати діяльність з навчання іноземної мови на базі сформованої іншомовної компетенції та знань основ теорії методики, педагогіки та психології.

Тема та мета уроку були визначені чітко, дидактично правильно. Для проведення уроку в класі були створені необхідні умови. Початок уроку був вдало організований (студентка використала музичне привітання, яке налаштувало учнів на спілкування та створило позитивний настрій у класі). Практикантка провела мовленнєву зарядку відповідно до методичних вимог. При перевірці домашнього завдання студентка аналізувала відповіді учнів та об’єктивно їх оцінювала. Використана інтерактивна вправа «Мікрофон» сприяла розвитку мовленнєвих навичок учнів. Студентка провела тест перехресного вибору, за допомогою якого було перевірено домашнє завдання. Оскільки тест носить ігровий характер, то така форма роботи зацікавила учнів. Для повторення раніше вивченого матеріалу, практикантка використала комунікативну вправу, що сприяла розвитку навичок усного мовлення. Для введення нових лексичних одиниць студентка застосувала безперекладний спосіб семантизації, а для їхньої активізаці - некомунікативні та умовно-комунікативні вправи, що сприяли їх якісному засвоєнню учнями. Виклад нового матеріалу був логічним, грамотним та доступним з урахуванням вікових, психологічних особливостей учнів.

IMG-inyaz17 1 inyaz17 2

Студентка провела вправу на аудіювання в ігровій формі, яка активізувала увагу учнів та сприяла розвитку усвідомленого сприйняття іноземної мови, готовності до реалізації таких видів мовленнєвої діяльності, як говоріння, читання. Для контролю розуміння прочитаного тексту практикантка використовувала різнорівневі тести. Такий диференційований підхід є методично виправданим. Під час уроку практикантка застосовувала індивідуальні, хорові та групові форми роботи. Поставленої мети уроку досягнуто, визначені завдання виконано.

Після уроків і позакласного заняття був проведений аналіз. Адже відомо, що вміння спостерігати та аналізувати педагогічний процес є професійно необхідним для кожного майбутнього вчителя. Воно складає основу успішної реалізації дослідницької функції вчителя, а також є базою для оволодіння самоаналізом, що є запорукою високого професіоналізму.

Акмеологічні сходинки професійного становлення майбутнього вихователя

Щороку традиційно студенти-четвертокурсники дошкільного відділення звітують про результати проходження літньої педагогічної практики. Не став виключенням і цей навчальний рік.

За круглим столом зібралися студенти і керівники практики, які у дружньому колі обговорили досягнення та проблеми, з якими зіткнулися практиканти під час проходження літньої педагогічної практики.

dosk17 09  dosk17 11 

 Завданням цьогорічної зустрічі було розкрити зміст професійного становлення майбутнього вихователя з точки зору акмеологічного підходу. Студенти обговорили інноваційні підходи до професійної діяльності вихователя, а саме: мотиваційний пошук як шлях до успіху; компетентність як основа професійної діяльності; конкурентоспроможність як запорука самоствердження та самореалізації фахівця.

 Януш Корчак зазначав: «Педагог повинен лікувати дитячі душі», тому студенти вважають, що на шляху професійного становлення чільне місце посідає духовність. І у своїх виступах вони пригадали про найприємніші миті спілкування з дітьми під час проходження практики в дошкільних закладах.

І так сходинка за сходинкою учасники круглого столу демонстрували власні педагогічні знахідки.

Також не залишилися поза увагою актуальні питання сучасної дошкільної освіти, зокрема, інклюзивна освіта та готовність сучасного дошкільного навчального закладу до її реалізації. Під час проходження практики студенти мали можливість працювати з дітьми з особливими потребами. Однак було зазначено, що діяльність сучасного вихователя потребує методичного супроводу в організації роботи з такими дітьми.

Про успіхи четвертокурсників під час проходження практики засвідчили грамоти і подяки, які вручила завідувач навчально-виробничої практики Шевчук Н.П. У своєму виступі Ніна Павлівна наголосила на професійному підході керівників практики до організації практики та відповідальному ставленні студентів до реалізації завдань літньої педагогічної практики.

dosk17 12  dosk17 13 

Родзинкою зустрічі стали: виступ Шилінської Х., яка виконала класичний твір на скрипці; інсценізоване проведення музичних ігор студентками Гулійчук І. та Гнатюк Я.; поради Бербеки Л. у ролі мудреця.

dosk17 07  dosk17 04   dosk17 02 dosk17 01 

 

Конструктивний діалог за круглим столом ще раз підтвердив необхідність та актуальність даного виду практики.

dosk17 05