Живи з природою у дружбі, то буде і вона тобі у службі!

          Відпочинок та оздоровлення дітей у літніх оздоровчих таборах передбачає використання сучасних здоров'язберігаючих технологій. Саме тому сьогоднішній інструктивно-методичний табірний збір був присвячений цій актаульній проблемі. А розпочався він з екозарядки та дихальної гімнастики. Кажуть, як розпочнеш день, таким він і буде. Отож, щоб зарядитися позитивом на цілий день третьокурсники разом з керівником табірного збору О.В. Хітровою організували Еко-start дня.

Pruroda1 Pruroda2

Наші сьогоднішні фото демонструють як варто розпочинати свій день вихователю та діткам у літньому оздоровчому таборі. День розпочався на позитиві та дав додатковий заряд до творчості. Флешмоб креативних ідей "Еко-вулиця" під керівництвом Недільської А.І. та майстер-клас "Пластику - друге життя", яке провела Хітрова О.В., продемонстрували нестандартний та креативний підхід до організації екологічного виховання.

Pruroda3 Pruroda4

Пропагувати ідеї екозбереження майбутні вихователі вчилися під час конкурсу еко-реклами та екологічного бумерангу. А онлайн-тренінг "Екологія природи - екологія душі" ще раз переконав усіх присутніх у тому, що потрібно завжди жити в гармоні з природою.

В здоровому тілі - здоровий дух!

Моніторинг стану здоров'я сучасного молодого покоління актуалізує важливість застосування в умовах літніх оздоровчих таборів здоров’язберігаючих технологій. Саме тому сьогоднішній день інструктивно-методичного табірного збору для студентів спеціальності 231 Соціальна робота був присвячений питанням організації оздоровлення дітей в умовах літніх таборів. День розпочався із ранкової musical gymnastics під керівництвом викладача фізичного виховання Б.Ф. Каленюка. Разом з Недільською А.І. студенти презентували основні методи та форми оздоровлення дітей, організували конкурс соціальної реклами «Здоровим бути здорово!», вчилися здійснювати профілактичну роботу в молодіжному середовищі.

OT1

Керівник табірного збору О.В. Хітрова провела для третьокурсників тренаж "Руханка", під час якого практиканти розучили різні варіанти проведення музично-ритмічних вправ та ігор для дітей молодшого шкільного віку, серед яких "Тук-тук", "Вверх і вниз", "Фіксики" та інші. Уявити табірне життя без походу у ліс, на природу не можливо. З метою формування в студентів навичок підготовки та організації походу з дітьми викладач Недільська А.І. провела онлайн-квест "Збираємося у похід". Сьогоднішній день довів важливість та необхідність застосування у роботі з дітьми інноваційних методів та форм організації фізкультурно-оздоровчої та профілактичної роботи.

OT2

Професіоналізм - понад усе!

Професійний підхід до будь-якої справи визначає її успіх. Зважаючи на це, сьогоднішній день інструктивно-методичного табірного збору став ще одним кроком до підвищення професійної майстерності наших майбутніх вихователів.

Prof3 Prof4 Prof6

Керівник табірного збору Хітрова О.В. ознайомила студентів з технікою документування вихователя, презентувала зразки ведення поточної та звітної документації, залучила студентів до майстер-класу по виготовленню загонової атрибутики. Акцентом дня став онлайн-подіум "Зовнішній вигляд вихователя", під час якого третьокурсники продемонстрували як повинен виглядати вихователь під час організації різних видів діяльності з дітьми в літньому оздоровчому таборі.

Prof5 Prof1 

Презентуємо себе!

ПРЕЗЕНТУЄМО СЕБЕ!

Саме під таким гаслом розпочався сьогодні інструктивно-методичний табірний збір "Підготовка до літньої педагогічної практики" для студентів спеціальності 231 Соціальна робота. Під час онлайн-лекції керівник табірного збору Хітрова О.В. ознайомила студентів із правами та обов'язками вихователя літнього оздоровчого табору та окреслила коло завдань, які реалізує вихователь у роботі з різновіковим колективом.

PS1

Спільно з третьокурсниками було організовано роботу творчої майстерні "Професійний портрет вихователя", під час якої студенти презентували своє бачення того, яким повинен бути справжній вихователь у вигляді малюнків, плакатів, віршів, авторського відео. Навички професійної самопрезентації майбутні вихователі відпрацьовували в ході майстер-класу "Техніка самопрезентації вихователя". А на завершення - ігровий практикум, який сприяв формуванню у практикантів фахових компетентностей щодо організації ігрової діяльності в умовах літнього оздоровчого табору. Цікавим, пізнавальним та насиченим був сьогоднішній день!

PS2

Дитинство має бути щасливим!

Саме під таким гаслом пройшов методичний декадник викладачів дошкільної педагогіки, психології та окремих методик пройшов під гаслом «Дитинство має бути щасливим!»

У рамках декадника дошкільної педагогіки і психології на базі ЗДО №6 було проведено воркшоп «Підводні рифи дитячої агресії» (викладач Ганжелюк Л.С.). Учасники навчального семінару мали на меті розібратись у причинах агресивної поведінки і відшукати методи боротьби з нею. Серед головних причин дитячої агресії виокремились наступні: соціальна ситуація сьогодення, конфлікт цінностей, агресія як самозахист, відео, ЗМІ, неправильне виховання в сім’ї, фізичні хвороби.

Теоретичний блок семінару був підкріплений відеопрезентацією, демонстрацією дитячих малюнків, фоторепортажем з коментарями, відеороликами, відзнятими студентами.

pmkd10 pmkd011

Практичний блок закріпив попередньо досліджену інформацію, адже дитина повинна навчитися бачити, розуміти і аналізуватиагресивну поведінку. Таким чином вдалося відшукати «корінь агресії», а на закінчення виготовити на майстер-класі «золоту рибку» (символ дитини-дошкільника) і відправити її у життєве море. Сподіваємося, що педагоги скористаються порадами і рекомендаціями, а це допоможе вистояти під час агресивних штормів хоча би заради того, щоб оцінити переваги штилю. Учасники семінару отримали сертифікати.

pmkd02 pmkd01

Майстер-клас «Веселкова терапія: інноваційні технології в роботі з дітьми з особливими потребами» (викладач Смот А.П.) було проведено зі студентами ІІІ-Г групи. Під час заходу було зроблено аналіз найважливіших і найцікавіших інноваційних технологій, які можна використовувати у роботі з дітьми дошкільного і молодшого шкільного віку. Кожна технологія була розкрита перед ними новими кольорами, які утворили красиву різнокольорову веселку під назвою «Веселкова терапія: інноваційні технології в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами».

pmkd03 pmkd04

Знання, отримані при проведенні майстер-класу, студенти застосовували на практиці. Так, при ознайомленні з казкотерапією (театр казок, червоний колір), студенти дізналися, що цікавими формами роботи з казкою для дітей є «Колаж з казок», «Вінегрет з казок», зміна кінцівки казки, переміщення героя однієї казки в іншу і спостереження за його пригодами, складання казки за кольоровими кружечками та ін.

Виконання різних ігрових вправ і завдань з паличками Кюїзенера (блакитний колір) розширили свідомість про багатофункціональність математичного посібника, який сприяє розвитку дитячої творчості, фантазії і уяви, пізнавальної активності, дрібної моторики, наочно-дієвого мислення, уваги, просторового орієнтування, сприйняття, комбінаторних і конструкторських здібностей.

pmkd05 pmkd06

Студенти обіграли дидактичні ігри, вправи, завдання педагогічних технологій, моделювали мнемотаблиці до казок «Ріпка», «Колобок», «Рукавичка» (методика Т.О. Ткаченко).

Свої думки про важливість інноваційних технологій, їх вплив на розвиток дитини висвітлили у завданні «Ланцюжок думок». Майстер-клас пройшов цікаво і відкрив перед студентами багато різноманітної і корисної інформації.

pmkd07

Упродовж декадника студенти відділення дошкільної освіти проводили благодійні акції «Подаруй дитині радість» в ЗДО №6, 7 м. Дубно.

Лялькова вистава «Пан Котович або брехня – не сажа, а все-таки замаже» (керівник Голяченко М.О., студенти ІІІ-Д курсу) запросила у світ казки, де перемагають добро над злом, правда над брехнею. Уже традиційно студенти лялькового театру у переддень новорічних свят дарують казкове дійство для дітей з малозабезпечених сімей та соціально незахищених дітей.

На завершення практики з додаткової кваліфікації студенти-четвертокурсники підготували звіт з додаткової кваліфікації (керівник Голяченко М.О.).

pmkd08 pmkd09

Клуб «Жива казка» (керівник Ганжелюк Л.С.) мав цього тижня дебют. Весела навчальна постановка «Про всіх на світі» завітала у ЗДО №6, 3, 7 м.Дубна. Студенти розіграли конфліктну ситуацію між кішкою і собакою, загадували загадки, залучали до виконання руханок, давали поради, щоб здобути справжніх друзів. Реакція дітей була вражаючою. Веселий сміх, гучні аплодисменти, щирі посмішки вселяли у студентів-акторів віру в свої сили, бажання донести головну ідею постановки.

Всі, всі. Всі хто є на землі

Нам дуже потрібні дорослі й малі.

На всіх, всіх, всіх тримається світ.

Про це забувати ніколи не слід.

Під час показу казки панувала атмосфера радості, доброзичливості, гарного настрою. Вихователі та діти запросили до себе в гості ще, адже казкоретапія – один із найбільш продуктивних методів навчання і виховання.

На підсумковому засіданні ПМК дошкільної педагогіки, психології та окремих методик викладачі наголосили, що декадник пройшов на високому професійному рівні та окреслили перспективи розвитку дошкільної освіти.